Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,

omlouvám se za pozdní reakci, ale zrovna jsem řešil závadu kotle a tak jsem čekal na její vyřešení.
Celou dobu jsem s vašimi službami spokojen, od administrace dotace přes motáž až k dodávkám pelet je vše vpořádku, na všech místech jsem se setkal s ochotou a profesionálním přístupem.
Minulou zimu kotel pracoval zcela bez zavad, vytápění peletami našeho objektu je finančně náročnější než vytápění starým kotlem na uhlí, ovšem komfort a čistota provozu to bohatě vyvažují.
Celkový dojem kazí odstraňování závady kotle s rozhořením, přeposlal jsem vám komunikaci o průběhu reklamace.
Nemám výhrady k práci techniků, i paní řešící reklamace byla vstřícná a snažila se techniky zajistit co nejdříve, jen mne překvapila zaslaná faktura. Prosím vás o nové posouzení reklamace, případně o sdělení, kde jsem udělal chybu, která by vedla k její neuznání.
S pozdravem

Petr Varyš, Vitice, 1.2.2021

Datum publikování článku: 01.02.2021

copyright © esel – 2008