I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil.
Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali
Dobrý večer,
děkuji za Váš zájem o mne, jako Vašeho zákazníka a mohu říci, že mě Váš e-mail mile překvapil. Jsem potěšen, že jste se vydali cestou, se nadále starat a nabízet další služby zákazníkovi, který v minulosti využil Vašich služeb, a neskončilo to pouze namontováním kotle.
Byl jsem velmi potěšen a překvapen přístupem Vaší společnosti k mému zájmu využít Vaších služeb a mohu jen říci, že jsem byl opravdu mile překvapen od A až do Z - jak jste se vypořádali s celkovou mojí zakázkou a realizací kotelny s využitím kotlíkových dotací. Bylo velmi potěšující, že se Váš technik osobně na místě přesvědčuje o stavu kotelny, navrhne řešení a písemně předá podmínky k realizaci. Netušil jsem, co vše obsahuje modernizace kotelny, umístění tepelného zdroje, aby došlo ke splnění podmínek daných Vámi i výrobce daného kotle kvůli záruce. Pan Hošta, který se ujmul mé zakázky - je velmi profesionální, vše na místě vysvětlil a nebránil se i zaslání mých fotografií, aby viděl, jak jsem se vypořádal s problémy, kvůli umístění kotle a i měl na mě čas, když jsme po telefonu řešili další mé otázky.
S realizací projektu a namontováním kotle Vašimi zaměstnanci jsem byl velmi spokojen, zaměstnanci si počínali velmi profesionálně a i termín namontování kotle byl dodržen a zkouška kotle v mé přítomnosti a základní vysvětlení jak kotel provozovat bylo super i když v tom momentu informací bylo moc, takže jsem si zapamatoval polovinu z toho, co mi bylo i prakticky ukázáno a předvedeno. Ocenil jsem, že zaměstnanec nejen vše ukázal, ale požadoval abych si vše po něm zopakoval, což bylo velmi přínosné při čistění kotle po prvním zátopu.
Složitější bylo sice vysvětlení jak obsluhovat termostat a mohu konstatovat, že to byl problém, než jsem se naučil sám nastavit časové spuštění kotle - bez ohledu na teplotu v místnosti. Zde bych byl radši, aby zaměstnanec byl profesionálnější a trval na tom, abych já jako zákazník si vše pod jeho dohledem sám nastavil různé varianty. Návod termostatu není dobře zpracován a ani na internetu jsem nenašel lepší návod jak postupovat v nastavení kotle - jak reagovat na teplotu v místnosti a přejít do pohotovostního či útlumového stavu - při poklesu teploty v místnosti.
Zpracování žádosti vašimi zaměstnanci o proplacení dotace je mnou hodnoceno jako vynikající. Váš profesionální tým žádost zpracoval tak, že ze strany úřadu Královéhradeckého kraje nedošlo k žádné výtce a dotace byla proplacena na můj účet do jednoho týdne.
K práci kotle mohu říci, že má představa o spotřebě odpovídala mým požadavkům - kotel se spouští v 6 hodin ráno, v zimním období i třeba o půl páté a běží tak do 21 hod. večer. Přes noc nemám potřebu topit, nejnižší teplota byla v místnosti byla v době spuštění kotle 16 stupňů a kotel - než jsme ráno v půl sedmé vstali, vytopil žádané místnosti na skoro 20 stupňů, což nám bohatě stačilo. V té době jsem spálil 11 pytlů za týden (pytel měl 15 kg). Takže práci kotle jsem hodnotil jako ok. Současně spálím za 7 dní asi 8 pytlů, topím od 6 ráno do 21 do večera.
Je jen škoda, že Vaše firma není více známá. Spousta lidí z mého okolí se divila, že tuto firmu nezná.
Byl bych rád kdyby Váš zájem o mne jako zákazníka nadále trval a věřím a doufám, že až dojde k prvním technickým problémům okolo kotle, mi Váš tým bude nápomocen problém odstranit, nebo nabídnout řešení k rychlému odstranění problému. Jinak se těším na další spolupráci s Vámi, zachování rozumných cen a doufám, že se s Vašimi zaměstnanci budu pouze setkávat jen při revizních kontrolách mého kotle Opop Biopel 20 v9.
S pozdravem
Schmidt Vratislav, Čistá v Krkonoších, 14. 3. 2019
Datum publikování článku:
14.03.2019